fbpx
✦משלוח חינם לנקודת איסוף קרובה ✦

איך להתאים צעצועים לילדים עם שלט רחוק ?

איך להתאים צעצועים לילדים עם שלט רחוק?

כשהיינו ילדים מכונית על שלט הייתה המתנה הכי מרגשת שיכולנו לקבל. כיום, עולם הצעצועים לילדים על שלט התפתח כל כך והוא כול הרבה יותר ממכוניות. כתבנו עבורכם הסבר איך להתאים צעצועים לילדים עם שלט רחוק כדי שגם לילדים שלכם יהיו שעות של הנאה וכיף.

מכונית עם שלט רחוק

היתרונות של צעצוע לילדים עם שלט רחוק

הרבה הורים חושבים שמשחק עם צעצוע שלט רחוק עושה בעיקר רעש ובלאגן בבית או בגינה, אבל מדובר במשחק בעל השפעה רבה על פיתוח מיומנויות מוטוריקה עדינה ופיתוח קואורדינציה בין הראייה ותנועת הידיים.

בנוסף, המשחק בצעצוע עם שלט רחוק מלמד את הילדים לזהות תנועה במרחב, לצדדים ולגובה, קדימה ואחורה.

איך יודעים איזה צעצוע עם שלט מתאים לילד שלי?

חשוב לבחור צעצוע עם שלט בהתאם ליכולות של הילד מבחינה מוטורית וקוגניטיבית. אם הילד שלך קטן והאצבעות שלו קצרות, מומלץ לקנות לו צעצוע עם שלט פשוט עם כפתור התחלה ועצירה כמו למשל כלב צעצוע על שלט רחוק או משאית עם שלט רחוק.

עבור הילדים הבוגרים יותר אפשר כבר לקנות רובוטים או דינוזאורים עם שלט רחוק שעושים יותר פעולות. עבור הילדים המאוד בוגרים, בני הנוער כמובן, אפשר לקנות רחפן עם כל מיני טכנולוגיות ופונקציות מעניינות שאפשר לעשות עם השלט הרחוק.

 

איזה צעצועים עם שלט רחוק יש?

אז כמו שאמרנו, מלבד מכונית על שלט רחוק אפשר למצוא היום מגוון עצום של צעצועים עם שלט רחוק:

  • לילדים עד גיל 5 יתאימו משאית על שלט רחוק, מכונית על שלט רחוק, מנוף על שלט רחוק או כלב על שלט רחוק
  • לילדים עד גיל 10 יתאימו מכונית על שלט רחוק, מסוק על שלט רחוק, רובוט על שלט רחוק, סירות על שלט רחוק, דינוזאור על שלט רחוק וגם רחפן על שלט רחוק.
  • לילדים עד גיל 15 יתאימו בעיקר רובוט על שלט רחוק ורחפן על שלט רחוק.

צעצוע עם שלט רחוק

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים צעצוע על שלט רחוק?

הורים רבים נוהגים להיכנס אל חנות הצעצועים או להזמין און ליין צעצוע על שלט רחוק ולחשוב שהכל יהיה בסדר. למעשה ישנים 4 דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים צעצוע על שלט רחוק:

  1. אחריות ובטיחות –

כמו בכל צעצוע שאנחנו קונים כמתנת יום הולדת גם כשבוחרים צעצוע על שלט רחוק חשוב לוודא שיש אחריות יצרן ושהצעצוע נבדק וקיבל את אישור מכון התקנים הישראלי או האירופאי. אתם הרי לא רוצים לקנות מתנה שתתקלקל אחרי פעמיים ותעלה אבק במגירת הצעצועים.

  1. טעינה חוזרת –

דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא אופן ההטענה של הצעצוע על שלט רחוק. חלק מהצעצועים על שלט רחוק נטענים על ידי בטריות, אחרים בעזרת מטען חשמלי. אם אתם מתכוונים לקנות צעצוע על שלט עם בטריות מומלץ לוודא שאלו הן בטריות נפוצות שקל למצוא בכל מכולת שכונתית או סופר ולא בטריות שצריך להזמין במיוחד.

אם אתם קונים צעצוע על שלט רחוק עם מטען חשמלי, חשוב שתאחסנו אותו במקום נגיש ולא תשכחו אותו באיזו מגירה שכוחת אל. כך תוכלו להטעין את הצעצוע שוב ושוב לעוד הרבה שעות של משחק והנאה.

  1. רגישות לצלילים וקולות –

לפני שאתם משלמים בקופה על צעצוע עם שלט רחוק חשוב שתדעו מראש מהן התכונות של הצעצוע. ילדים רבים היום רגישים לרעשים חזקים ואורות בוהקים, כך שמומלץ לוודא לפני שקונים את המתנה שהיא לא זוהרת מדי, רועשת מדי או מזמזמת בקול לא נעים לאוזן.

  1. כללי בטיחות לשימוש בצעצוע על שלט –

אולי הדבר החשוב ביותר להורים שרוצים לקנות צעצוע על שלט רחוק הוא לוודא שהילד מכיר ויודע איך להשתמש בצעצוע עם שלט בזהירות ובצורה בטוחה. הערה זו כמובן רלוונטית להורים הקונים מטוסים, מסוקים או רחפנים על שלט רחוק. בשימוש לא זהיר אלה יכולים לרחף בקרבת חוטי חשמל, כבלי תקשורת או עצים גבוהים. 

לסיכום, צעצועים לילדים עם שלט רחוק הם משחק שהוא חוויה אמיתית. אם אתם עדיין לא מצליחים להתאים צעצועים לילדים עם שלט רחוק לילד שלכם, נשמח לסייע לכם בבחירת צעצוע על שלט מותאם גיל.

כתבו עלינו

רשת 13

כתבה עלינו ברשת 13 למעבר לכתבה לחצו על רשת 13

מעריב

כתבה עלינו במעריב למעבר לכתבה לחצו על מעריב

וואלה בריאות

כתבה עלינו בוואלה בריאות למעבר לכתבה לחצו על וואלה בריאות

קרן הריון ולידה

כתבה עלינו בקרן הריון ולידה למעבר לכתבה לחצו על קרן הריון ולידה

פוסטים ומאמרים נוספים

עגלת קניות

עוד לא חברים שלנו?

הצטרפו עכשיו וקבלו : 

ועוד המון הטבות...

כניסה לווסאפ
המספר אינו זמין לשיחות רק להודעות
שעות הפעילות בווסאפ
א-ה שעות 10-18
שישי 10-13
דילוג לתוכן