fbpx
✦משלוח חינם לנקודת איסוף קרובה ✦

כיצד תבחרו את המתנה לילדים על פי הגיל הנכון?

כיצד תבחרו מתנה לילד שלכם על פי הגיל הנכון?

כל השנה הילד או הילדה שלכם מחכים ליום הגדול בו יעמדו מול “הר של מתנות” ויפתחו את כולן בהתרגשות רבה. אבל היום כשיש כל כך הרבה אפשרויות לבחור מתנות ליום הולדת איך אפשר לבחור מתנה מותאמת גיל? בדיוק בשביל להקל על הבחירה כתבנו את המדריך לבחירת מתנה לילד לפי גיל.

בחירת מתנה לפי גיל

דגשים לבחירת מתנה יום הולדת

אז לפני שנמליץ על מתנות יום הולדת מותאמות לגיל, חשוב לשים לב ל – 3 דגשים לבחירת מתנת יום הולדת:

  1. בטיחות – הרבה פעמים הורים קונים מתנות יום הולדת לילדים שלהם מבלי לבדוק האם לצעצוע או למשחק יש אזהרות או סכנות. למשל, הורים שקונים משחק הרכבה עם חלקים קטנים שהילד יכול לבלוע או צבעים המכילים חומרים רעילים. לכן חשוב לזכור! לפני שבוחרים מתנה בודקים את איכות היצרן ומוודאים שיש למתנה אישור ממכון התקנים.
  2. התאמה ליכולות של הילד – חשוב לבחור במתנה שמתאימה ליכולות המוטוריות והקוגנטיביות של הילד. כך לדוגמא, לא תרצו לקנות פאזל 1000 חלקים לילד שמתקשה עם פאזל של 100 חלקים. לעומת זאת, לילד סקרן שאוהב מדע, תוכלו לקנות ערכת ניסויים שתאתגר אותו.
  3. תקציב – הרבה הורים נוטים היום להתאגד ולקנות מתנה יום הולדת אחת גדולה, אבל שווה ביותר! אם אין לכם תקציב גדול כדי לקנות את המתנה שהילד רוצה, תוכלו לאסוף מבני המשפחה או מהורי הכיתה סכום כסף סימלי באחת מהאפליקציות. הם יודו לכם שחסכתם זמן יקר בחיפוש מתנה.

אז בואו נצא לדרך עם רשימת רעיונות למתנות יום הולדת, מהיום יהיה קל יותר לבחור מתנה לילד שלכם!

רעיונות למתנות יום הולדת לגילאי 0 – 4

תינוקות ופעוטות בגיל הזה לומדים את העולם מסביבה ולכן מומלץ לקנות להם מתנות המעודדות אחיזה ותפיסה, צעצועים רכים ובובות פרווה. ילדים בגיל הזה אוהבים גם מתנות יום הולדת הכוללות קוביות בנייה, חוברות צביעה, כדורגל, כלב או מכונית של שלט, בובה של דמות אהובה או משחקי קופסה כמו משחק זיכרון או משחק התאמת בין מספרים לצורות.

 

רעיונות למתנות יום הולדת לגילאי 5 – 10

ילדים בגיל הזה כבר מפתחים תחביבים ומגלים עניין בנושאים מאוד ממוקדים. אם זו הערצה לדמויות של גיבורי על, אהדה לקבוצת כדורגל, חקר חלל או דינוזאורים או התלהבות ממשחקי מחשב תוכלו לקנות להם מתנה בהשראת התחביב.

לילד סקרן שאוהב מדע תוכלו לקנות טלסקופ או מיקרוסקופ, לילדה שאוהבת יצירה תוכלו לקנות ערכה להכנת תכשיטים או בובה לעיצוב שיער, לספורטאים תוכלו לקנות כדורגל או כדורסל עם סל קליעה.

 

רעיונות למתנות יום הולדת לגילאי 10 – 15

לילדים בגיל הזה די ברור מה הם רוצים ליום ההולדת ולכן הכי טוב יהיה לשאול אותם מה הם רוצים כמתנה. רוב הילדים בגיל הזה ירצו מתנה הקשורה לספורט, אסתטיקה וטיפוח, מוזיקה, רחפנים, מכוניות על שלט או משחקי קופסה מאתגרים כמו קטאן, דיקסיט ועוד.

 

רעיונות למתנות יום הולדת לגילאי 15 – 18

עד כמה שנדמה לנו שכסף הוא המתנה הטובה יותר לגילאים האלה, תופתעו לגלות שיש עדיין הרבה ילדים בגיל הזה שישמחו לקבל מתנה. בני נוער בגיל הזה מחוברים למחשב או לנייד שלהם ולכן כל מתנה הקשורה בגיימינג, מוזיקה, אפליקציות ומחשבים תתקבל בשמחה.

מתנות נפוצות בגיל הזה הן מקלדת מיוחדת לגיימינג, אוזניות, מחשב חדש, שעונים חכמים ועוד.

לגו

המתנה שאף פעם לא מאכזבת – לגו!

חברת לגו השכילה לייצר ערכות הרכבה בגדלים שונים, על פי מיומנויות שונות המתאימות לילדים ולילדים ברוחם. היות ולחברת לגו יש כל מיני ערכות הרכבה בכל מיני נושאים, סביר להניח שתוכלו למצוא ערכה שתתאים כמתנת יום הולדת לילד שלכם.

לילדים הקטנים תוכלו לקנות לגו חיות, לילדים גדולים יותר לגו נינג’אגו או לגו מיינקראפט, למתבגרים לגו חלל או לגו חברים ואפילו תוכלו לרכוש ערכת לגו לעצמכם כמו לגו פרחים או אתרים בעולם כמו למשל לגו פסל החירות.

 

הורים יקרים, עכשיו אתם יודעים כיצד תבחרו מתנה לילד שלכם על פי הגיל הנכון ואם עדיין יש לכם שאלות הצוות שלנו ישמח לעזור לכם לבחור את המתנה הכי טובה והכי משמחת בעולם.

כתבו עלינו

רשת 13

כתבה עלינו ברשת 13 למעבר לכתבה לחצו על רשת 13

מעריב

כתבה עלינו במעריב למעבר לכתבה לחצו על מעריב

וואלה בריאות

כתבה עלינו בוואלה בריאות למעבר לכתבה לחצו על וואלה בריאות

קרן הריון ולידה

כתבה עלינו בקרן הריון ולידה למעבר לכתבה לחצו על קרן הריון ולידה

פוסטים ומאמרים נוספים

עגלת קניות

עוד לא חברים שלנו?

הצטרפו עכשיו וקבלו : 

ועוד המון הטבות...

כניסה לווסאפ
המספר אינו זמין לשיחות רק להודעות
שעות הפעילות בווסאפ
א-ה שעות 10-18
שישי 10-13
דילוג לתוכן